Selecteer een pagina

Hosted VoIP

N

Altijd optimaal telefonisch bereikbaar

N

Complete telefooncentrale in de Cloud

N

Voordelig, inzichtelijk en volledig zelf aanpasbaar

N

Wij verzorgen al het onderhoud en beheer

Hosted VoIP

Altijd optimaal telefonisch bereikbaar

Voortaan ben je altijd optimaal telefonisch bereikbaar. Waar je maar wilt. Je belt via internet met je eigen telefooncentrale online in de cloud. Met uitstekende gesprekskwaliteit en zonder onderhoud. Want daar zorgen wij voor.

Wat betekent dat voor jou? Je bent voortaan altijd optimaal bereikbaar, -onderweg, thuis en op de zaak. Via mobiel of vaste lijn. Gemiste oproepen behoren tot het verleden. Je hebt geen eigen centrale meer nodig. Ook geen vaste lijn.

Bovendien werkt jouw centrale altijd vlekkeloos. Want daar zorgen wij voor. En de kosten? Die liggen tot 70% onder die van de reguliere telefonie providers. Je betaalt gesprekskosten per seconde en kunt opzeggen per dag!

 

Met VoIP van White Baron sta jij aan het roer, je stelt zelf je telefoniepakket samen en kun je daardoor tot in de puntjes afstemmen op jouw wensen. Wil je zelf jouw doorschakel opties of voicemail aanpassen? Dat stel je met enkele muisklikken zelf in. Dat kan altijd en overal via het online beheerportaal.

Hulp nodig?

Bel of mail ons gerust! Onze specialisten denken met je mee en weten als geen ander wat allemaal mogelijk is. Ontvang vrijblijvend een professioneel advies op maat voor jouw specifieke situatie.

 





BEL MET ONS OP:

Wat zeggen onze klanten?

Wij zijn veel onderweg. Met de Vialer App en flexibele schakelingen worden telefoontjes nu altijd aangenomen, ook als we even niet op kantoor zijn.

– B. van NieropB&N Cleaning Services

Zorgeloos overstaptraject

Zonder zorgen telefonie overzetten

Bij White Baron ben je verzekerd van een zorgeloos overstaptraject. Handig om te weten: bij het verhuizen van een telefoonnummer heeft de oude provider wat tijd nodig om dit te verwerken. Houd hiervoor maximaal 1 week doorlooptijd aan. Heb je geen oud nummer om mee te verhuizen? Dan sluiten wij je vandaag nog aan!

agsdi-gear
Samenstellen

Neem contact met ons op en vertel ons wat je van je nieuwe telefoonsituatie verwacht. Samen stellen we vervolgens het beste pakket samen op basis van jouw wensen. Kwestie van puur en persoonlijk maatwerk dus.

1
agsdi-fast-forward
Overzetten van je nummer

Wanneer je overstapt vanaf een andere telefoonprovider vragen we je een porterings- formulier in te vullen. Samen plannen we dan een datum in voor de verhuizing van je oude telefoonnummer.

2
agsdi-file-cursor
Aan de slag

Onze VoIP specialisten configureren samen met jou alle accounts, belplannen en schakelingen. Je bestelt jouw gewenste type telefoon en wij zorgen ervoor dat alle instellingen er juist in staan.  En daarna? Bellen maar!

3

Meer informatie

Boordevol gratis – en extra functies

Gratis functies

Jouw vaste maandelijkse kosten zijn vooral afhankelijk van het aantal accounts. Per toestel heb je zo’n account nodig.

Bij deze accounts leveren we een flink aantal gratis functies. Zodat je gelijk compleet aan de slag kunt.

Uitgebreid belplan

In een belplan bepaal je zelf heel eenvoudig wat er met een telefoongesprek moet gebeuren vanaf het moment dat een klant belt, totdat deze bij de juiste medewerker is aangekomen. Ook de doorschakelingen naar mobiel of voicemail stel je hier in.

Altijd bereikbaar

Gebeld worden via internet, zelfs als je geen internet hebt? Wij maken het mogelijk! Door een slimme aanpassing in het belplan worden alle oproepen netjes op je mobiel afgeleverd als je niet bereikbaar zou zijn.

Flexibel schakelen
Met flexibel schakelen koppel je je mobiele telefoon eenvoudig aan jouw organisatie. Vervolgens bepaal je zelf of je op je vaste of mobiele telefoon bereikbaar bent. Voor klanten en collega’s verandert er niets. Zij bereiken je nog steeds op je vaste telefoonnummer.
Mobiele App
Met het gebruik van een app naar keuze kun je jouw mobiel nu als intern nummer gebruiken om te bellen en gebeld te worden. Zowel binnen als buiten de deur.
Ergens slecht bereik met internet? Met onze Vialer-App zet je snel een verbinding op tussen jou en je klant via het GSM-netwerk.
Belgroepen
Onder een belgroep vallen een aantal telefoonnummers welke op één enkel telefoonnummer te bereiken zijn. Door dit enkele telefoonnummer te bellen worden de onbezette nummers van de groep opgeroepen. Afhankelijk van de instellingen in het belplan kunnen oproepen naar een wachtrij, voicemail of andere belgroep gestuurd worden wanneer iedereen in een groep in gesprek is.
In de wacht zetten, doorverbinden met ruggespraak
Eenvoudig een gesprek doorzetten naar een collega, wellicht na eerst even te hebben overlegd terwijl de klant in de wacht staat.
Voicemail naar e-mail
Met de module Voicemail biedt je klanten de mogelijkheid om een bericht achter te laten wanneer je in gesprek bent of gewoon niet in staat bent om de telefoon te beantwoorden. Nadat de klant een bericht heeft achter gelaten, ontvang je deze in je e-mail als een geluids bestand.  Wij bieden een standaard begroeting aan in meerdere talen, maar je kunt de boodschap ook eenvoudig zelf inspreken.
Gratis onderling en naar 800.000 nummers bellen
Je belt gratis onderling. Niet alleen naar collega’s binnen het bedrijf op welke lokatie dan ook, maar ook naar al onze klanten! Met ruim 800.000 actieve zakelijke aansluitingen merk je dat dan ook direct op je telefoonrekening!
Uitgebreide statistieken
In het online portaal kun je heel eenvoudig alle gespreksgegevens tot in detail terugvinden. Wie heeft met wie gebeld, hoe lang en wat heeft het gekost? Ook zie je wanneer je gesprekken hebt gemist, zodat je zelf ziet wanneer je beter bereikbaar kunt zijn.
Klik-en-bel plug-ins
Met de Firefox en Chrome plug-ins voor Windows en Mac bel je met één muisklik direct naar je klanten. Daarnaast kun je jouw bereikbaarheid “on the fly” instellen en zie je direct of er nog telefoontjes in de wachtrij staan.
Filters
Je kunt zelf vrij eenvoudig aangeven of oproepen van bepaalde nummers, regio’s of landen wilt blokkeren of juist wilt accepteren.

Extra functies

Op zoek naar nog meer functionaliteiten? Dan ben je bij White Baron aan het goede adres.

Jouw persoonlijke telefoniecentrale is modulair opgebouwd en kun je eenvoudig zelf samenstellen.

Openingstijden
Met de module openingstijden geef je heel eenvoudig per dag en tijd aan wanneer je bedrijf of afdeling geopend of gesloten is. In het belplan stel je in wat er gebeurd met de gesprekken binnen en buiten deze openingstijden.
Keuzemenu
Met de module ‘Keuzemenu’ stel je een persoonlijk keuzemenu samen zodat de klant zelf kan bepalen met welke afdeling of intern nummer hij doorverbonden wilt worden.
Meldingen
Met deze module kun je spraak of muziek uploaden naar de VoIP centrale. Deze geluiden kun je vervolgens op diverse plaatsen terug laten komen.
Wachtrij
Met deze module kun je gemakkelijk pieken afvangen en klanten alsnog te woord staan. In het controlepaneel stel je in hoeveel mensen er tegelijk in de wacht mogen staan, hoe lang zij maximaal mogen wachten en wat er moet gebeuren als die tijd verloopt, bijvoorbeeld een doorschakeling naar een bericht of voicemail.
Telefonisch vergaderen
Telefonisch vergaderen met je collega’s, ongeacht of deze intern, extern of mobiel bereikbaar zijn. Ook externe partijen kunnen meedoen aan de vergadering, alsof het interne collega’s zouden zijn.
Meeluisteren
Eenvoudig meeluisteren met telefoongesprekken en medewerkers coachen waar nodig. In combinatie met gespreksopname is dit een krachtig hulpmiddel om de kwaliteit van de klantenservice of support afdeling te controleren en te waarborgen. In het controlepaneel stel je zelf eenvoudig een intern telefoonnummer in dat je wilt bellen om mee te luisteren. Eventueel beveilig je dit nog met een wachtwoord.
Webhooks
Hiermee kan een http-request gedaan worden naar een externe URL. Vervolgens kan vanaf daar ‘iets’ met de http-request gedaan worden; alles kan, als de juiste gegevens maar worden teruggestuurd.
Netnummer en postcode routering
Met de netnummer- en postcoderoutering is het mogelijk de eindbestemming te laten afhangen van het netnummer of de postcode. Door het aanmaken van een postcode selectie is het mogelijk om klanten in Groningen automatisch door te verbinden met de locatie Groningen. Belt de klant vanuit Amsterdam (of de regio Amsterdam) is het mogelijk de klant dan automatisch met de vestiging Amsterdam te verbinden. Belt de klant mobiel of met een geblokkeerd nummer kan hij zijn postcode intoetsen om zo ook met de juiste vestiging verbonden te worden.
Fax ontvangen
Een aan jou verzonden fax komt binnen in je e-mail als PDF-bestand.
Fax verzenden
Via ons klantvriendelijke portaal verzend je heel eenvoudig een PDF naar een faxnummer.
CMS koppeling
White Baron biedt een uitgebreide API, waarmee je zelf je CRM pakket kunt laten praten met je telefooncentrale. Op die manier kunnen klantkaarten en gespreksgegevens direct op je scherm getoond worden wanneer een klant belt.

Hulp nodig?

Wil je meer weten over hosted VoIP of weet je niet zeker welke extra functies bij jouw situatie passen? Neem gerust contact op. Wij helpen je hiermee graag verder.