Werkplek Beheer
Voor een vast tarief per maand
Zowel remote als op locatie ondersteuning
Alle werkzaamheden inbegrepen

Werkplek beheer
Zowel remote als op locatie full service ICT ondersteuning
Met het werkplek beheer van White Baron ben je verzekerd van een veilige en altijd functionerende werkplek.
Wij verzorgen voor een vast bedrag per maand het inrichten, beheren en monitoren van jouw werkplekken. Daarnaast staan wij klaar om jouw medewerkers waar nodig ondersteuning en support te bieden. Een ontzorgend, full service all-in pakket zogezegd.
Wij werken met moderne tools om meldingen te registeren en te bewaken. Zo weet je altijd wat de status is van een ticket dat je hebt laten aanmaken. Alles wordt verwerkt in jouw persoonlijke portaal omgeving. De afhandeling verloopt volgens duidelijke vastgelegde afspraken. Kwestie van zeggen wat je doet en doen wat je zegt.
Jouw werkplekken worden vastgelegd in een CMDB, een soort database met alle relevante gegevens. Hier kun je dan ook alle informatie terugvinden van de in de jouw onderneming aanwezige hardware en software licenties. Handig voor rapportage.
Onze specialisten proberen je zoveel mogelijk telefonisch of per e-mail te helpen. Eventueel kan er met een handige remote support tool verbinding met je systeem worden gemaakt om zo divers op te lossen. En mocht het nou echt nodig zijn, dan kan er altijd nog een ICT specialist van White Baron worden ingeschakeld op locatie.
Hulp nodig?
Bel of mail ons gerust! Onze specialisten denken met je mee en weten als geen ander wat allemaal mogelijk is. Ontvang vrijblijvend een professioneel advies op maat voor jouw specifieke situatie.
BEL MET ONS OP:
088 – 811 2000
Wat zeggen onze klanten?
“Handig zo een standby ICT specialist bij White Baron, want veel oponthoud door software vraagstukken kunnen we niet echt gebruiken.”
Hoe werkt het?
Altijd een goed onderhouden werkplek
Continuiteit
Door dagelijks beheer, onderhoud en controle op virussen en spyware/ malware zorgen wij dat jouw werkplek veilig is en optimaal functioneert. Goed onderhouden werkplekken dragen immers bij aan de productiviteit van de gebruikers en aan de veiligheid van het netwerk.
Bereikbaarheid
Onze ICT specialisten zijn dagelijks tussen 09.00 en 17.00 uur telefonisch bereikbaar voor al je problemen en vragen. Daarnaast kun je, afhankelijk van je afgenomen service variant, dagelijks tot 24.00 uur contact opnemen met onze service dienst voor spoedeisende storingen. Zo ben je ook buiten kantooruren verzekerd van directe respons en ondersteuning.
Ervaren ICT support medewerkers
Al onze medewerkers zijn Microsoft gecertificeerd, hebben meer dan 10 jaar “hands on” ervaring en zijn bekend met diverse besturingssystemen en de gebruikelijke desktop applicaties. We hebben dus de juiste kennis om jou weer snel op weg te kunnen helpen.
Vaste kosten
Werkplek beheer heeft een vaste prijs per maand en is daardoor prima te budgeteren. Al het beheer is inbegrepen. Dus geen onverwachte hoge ICT kosten meer!
Prijzen
Kies jouw service variant
LIGHT
- Installatie security updates
- Onbeperkt Remote Support
- Ondersteuning tijdens kantooruren
- Antivirus en anti-malware monitoring
- Actieve monitoring en beheer
- Ingrijp garantie
- CMDB
- Selfservice portaal
- Periodieke rapportage
STANDARD
- Installatie security updates
- Onbeperkt Remote Support
- Ondersteuning tijdens kantooruren
- Antivirus en anti-malware monitoring
- Actieve monitoring en beheer
- Ingrijp garantie
- CMDB
- Selfservice portaal
- Periodieke rapportage
PRO
- Installatie security updates
- Onbeperkt Remote Support
- Ondersteuning buiten kantooruren
- Antivirus en anti-malware monitoring
- Actieve monitoring en beheer
- Ingrijp garantie
- CMDB
- Selfservice portaal
- Periodieke rapportage
Doe de ICT scan!
Ben jij benieuwd op bij jou de ICT goed op orde is? Wacht niet langer en neem vandaag nog het zekere voor het onzekere met een onthullende ICT scan door een gecertificeerde ICT specialist van White Baron!